sobota, 31 maja 2014

Niespodzianka

Witam! Dziękuje za 3000 wyświetleń! Teraz do 4000 i jeszcze dalej! Niestety... poprawnej aktywności nie ma. Jak na tyle wyświetleń powinno być przynajmniej sześciu czytelników! A mam trzech! Niestety z tego powodu... długo nad tym myślałem... muszę zawiesić bloga. Bo nie będę pisał rozdziałów, szukał czasu, a i tak mało kto to komentuje... Przykro mi jest wtedy no i stanie się co się stanie... Ale jeśli aktywność się poprawi i pod ostatnim rozdziałem będzie trochę więcej komentarzy - dodam rozdział. A i możecie polecać go właśnie... :) Dziękuje i pozdrawiam,
Autor

6 komentarzy:

  1. ALEJAKTOZAWIESZASZBLOGA? :O NIE NO, WEŹ PISZ CZŁOWIEKU, NO ;^;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha xD To nie jest pewne i może dla stałych czytelników będę pisał. Jeszcze się zastanowię! :D Prawdopodobnie będę pisał, ale zobaczymy!

      Usuń
    2. Raz - dwa pisz i nie przyjmuję do wiadomości, że nie ;__;

      Usuń
  2. Niemnoga żal ://// jestem zły na cb :( sam od początku pokazywałeś mi jak ma wyglądać blog a sam rezygnujesz :((((( nie ! niema ! masz wracać bo ja czekam ! :0

    Zdruzgotany Snow :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Dwie osoby na jedną.
      W Y G R A L I Ś M Y
      Wracasz (:

      Usuń
  3. NIE MOŻESZ PRZESTAĆ PISAĆ!!!
    A tak na serio, to NIE MOŻESZ!!!
    Jak przestaniesz pisać, to czekają Cię tortury!
    P.s.: U mnie nowy rozdział! :D

    OdpowiedzUsuń