niedziela, 4 maja 2014

Podziękowania! Nowy szablon!

Witam! Mamy 2000 wyświetleń! Pierwszy raz mam tyle na blogu! :D Jeśli ta osoba, która dobiła właśnie 2000 wyświetlenia tu jest - niech się zgłosi w komie, a dostanie nagrodę ;D Szkoda, że Nica i Nieoficjalna domyśliły się o tych roślinach :D Jeśli chodzi o samobójstwo trybuta z Ósemki jeszcze trochę i się dowiecie co zrobią z tym organizatorzy :D Widzicie nowy szablon?! Wykonała go StrayHeart z Zaczarowanych Szablonów! Dziękuje jej! Podoba Wam się?  Czekam na opinie w komach i proszę o komy pod nowym rozdziałem :D

8 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ten nowy szablon. wpisuje się w tematykę bloga :)
    Trafiłam? Haha chyba pierwszy raz udało mi się coś przewidzieć odnośnie jakieś historii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to gratulacje :D Mogłabyś mnie powiadamiać o rozdziałach na twoim blogu w zakładce - Polecane?:D

      Usuń
    2. Jasne, czego to się nie robi dla stałych czytelników :)

      Usuń
    3. P S Masz pojęcie o najnowszym rozdziale? ^^

      Usuń
    4. Dopiero teraz skomentowałem - to dlatego, że zaczyna się wielki spam w grupie Blogerzy :D

      Usuń
  2. Śliczny szablon *o* serio, podziwiam osoby, które potrafią takie coś robić (: Nica i ja zgadłyśmy? Kurde, jak jakieś wyrocznie czy coś w tym stylu XDD Czekam na kolejny rozdział C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + jeśli cię to interesuje to dzisiaj pojawił się nowy rozdział na Igrzyskowym blogu C:

      Usuń
    2. Dzisiaj wpadnę! :D Może jutro, bo geometria :C

      Usuń