środa, 26 marca 2014

Prolog

Wiesz jak to jest stracić najbliższą Ci osobę? Stracić, wtedy wszystkie uczucia? Słyszeć ciągłe kłótnie rodziców i przesiadywać całe dnie w akademii? Wtedy... Kiedy upadła, a w telewizorze pokazali jej oczy nie wiedziałem co myśleć. Nie wiedziałem, czy się wkurzyć, czy płakać... Wiedziałem jedno... Muszę ją pomścić i wygrać Igrzyska Głodowe. Postanowiłem sobie, że, kiedy będę miał osiemnaście lat zgłoszę się na trybuta i wygram... Może, wtedy będę miał dla kogo żyć... Rodzice... Mam wrażenie, że w ogóle ich nie mam. Zamiast mnie wspierać zaczęli się kłócić i czekać aż ja pójdę na arenę. Przesiaduje całe dnie w akademii, nie pozwalam sobie na miłość, trenuje na trybuta od dziecka i wiem, że teraz jestem gotowy. Zastanawiam się tylko jak się będę czuł, kiedy zabije prawdziwego człowieka. Poczuć miłość? Współczucie? Radość? To dziwne...
  
Oczywiście, staram się być miły i jak najnormalniejszy, ale ja tylko udaje. Czy kiedykolwiek uda mi się odzyskać swoje uczucia i  żyć jak normalny człowiek?  Dowiem się tego dopiero na arenie, gdzie będę mógł być sobą, Aronem Richardsonem, zawodowcem z Dystryktu pierwszego, osiemnastolatkiem bez uczuć gotowym, by zabić.
*Pada na ziemię, pokazują jej zielone oczy, rude włosy lekko powiewają, a krew leje się z jej skroni na rękę. Nagle świat się zawala... Huk armatni obwieszczający jej śmierć...*

16 komentarzy:

  1. Zapowiada się całkiem ciekawie :) Chęć zachowania dobrego imienia rodziny - typowe dla Jedynki. Jestem zainteresowana dalszymi losami bohaterów.
    Pozdrawiam, życzę weny, a tymczasem zapraszam do siebie: http://revange-of-the-dead.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarz, wpadnę dzisiaj na twojego bloga :3

      Usuń
  2. Oj, muszę przyznać, że już mnie w tę (lub tą xd) historię wciągnąłeś. Jak na razie dodaje do obserwowanych i czekam na pierwszy rozdział :) +możesz wyłączyć weryfikację?
    ~Nieoficjalna

    OdpowiedzUsuń
  3. Średnio mnie wciągnąłeś. Ogólnie nie mam zastrzeżeń ;)

    Zapraszam do mnie :))

    my-b0ring-w0rld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarz :3 Wiem, mam problem z pisaniem Prologów :c

      Usuń
  4. Zapowiada się fajnie. Czekam na dalsze części :) i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga ;)

    http://may-hungergames-50th.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. To chyba trzeci prolog który na tym blogu komentuje xD kiedy ten pierwszy rozdział i ile neszcze razy będziesz zmieniał prolog? Haha :D nie no, według mnie jest on najlepszy i daje fajny wstęp do kolejnych rozdziałów :))
    Czekam na next rozdział! Pozdrawiam i weny życzę :3
    P.s
    http://igrzyska-1.blogspot.com/
    Nowy-3 rozdział ;3 wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
  6. O jezu.. to jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę fajnie się zapowiada. ;)
    Nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału ;)
    http://43glodoweigrzyska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej, Finnicku jak ty świetnie piszesz! :3 Zaskoczyłeś mnie :D Prolog naprawdę bardzo dobry. Lecę czytać dalej, bo udało ci się mnie zaciekawić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawiłaś mnie, nie zaprzeczę. :-)
    Niesamowite przemyślenia głównego bohatera, pozostawiające dużo do myślenia... No nic! Zabieram się za rozdziały.
    Obserwuje, i mam nadzieje, że będzie warto.
    Pozdrawia i życzy dużo weny,
    Gall Anonim

    dopoki-nie-sploniemy.blogspot.com
    xslowa--pisane--nocax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń